söndag 18 december 2011

6 dagar kvar

Idag är det fjärde advent, 6 dagar kvar till julafton.



Var in till Mora tillsammans med Nathalié igår för att handla klart alla julklapparna, finns ingen tid till veckan. Jobb och främmande...
Trodde jag vart klar med alla utom svärfar som jag inte visste nå vad jag skulle köpa till men jag har en nödlösning om vi inte kommer på något :-)
När jag kom hem ringer min syster Hillevi och frågar vad jag hittat på till morfar?!
SHIT! Han hade jag glömt så jag tänkte att nu sitter jag i klistret ändå.
MEN det löser nog sig, vi har en plan!


Klapparna från förra året, vi har sagt det ska bli mindre i år (vi får se hur det gick med den saken).


Har slagit in en massa klappar, igår stod jag igen men inslagning.
Tröttnade ur efter en timme och orken var borta.
Nya tag en annan kväll när barn lagt sig, jobbigt att slå in med 2 små som är högt och lågt :-0

Hur går det för er andra i julklappshysterin?

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar