måndag 2 januari 2012

Jul - Nyår

Julen firade vi hemma hos oss.
Julafton tillsammans med min mamma, Bengt, mormor, morfar, alla mina syskon + Hillevis sambo & dotter.

Vi skulle inte ha så mycket julklappar i år men så här såg det ut :-0






Några av sakerna som fanns i dessa paket:





Nathalié fick en hel flyttkartong full med pyssel.

Här är hennes lilla pysselvrå, ska försöka få till nå bättre.
 Jag vart så himla glad, fick en symaskin.
Mormor vart nog också glad då hon kan få tillbaka sin ;-)

Lånad bild då jag inte fått upp den ur kartongen än.

Juldagen fortsatte vi firandet tillsammans med Jörgen mor, far & bror.
Senare for jag ner till mina syskon som satt hos deras far.
Där vart det förfest för en kväll på hotellet.
Mötte upp Linda utanför hotellet senare. Tyvärr vart kvällen inte jätte lyckad då det blåste storm ute och hela hotellet var bläcksvart så vi åkte hem så småningom.




Nyårsafton firade vi hemma själva med god mat. Bjöd in svärmor, svärfar & André på efterrätt men de var inte kvar så länge.
Precis innan tolvslaget dök Hillevi & Anders upp med sitt främmande och de hade raketer med sig. Vi köper aldrig såna men Nattis ville så gärna vara med och skjuta så de var så snälla som kom över.


De vart kvar en bra stund efteråt och kastade dart som vi fick upp på kvällen.


Glasen som hänger där fick Jörgen i julklapp.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar