tisdag 12 juni 2012

Fullt upp hela dagen!

Idag händer det mycket!

Ledig och har 2 mjuka pepparkakor i ugnen.
Min far och flickvän kommer hit vid lunch och måste ju ha lite fika till dem :-)

Har precis lagt barn för en tidig middagssovning, jag ska vänta på att kakorna blir klara sen pallra mig in i duschen.
Hämta Nattis sen på skolan, sin sista skoldag i 2:an :-)

Hon tycker det inte alls ska bli roligt med sommarlov sa hon till mig i morse. Hon vill börja 3:an på en gång :-0

Besök och middag utav far sen klockan halv sju i kväll ska Nathalié vara på skolan för att sedan tåga upp till Skeer för avslutning och där blir det också fika :-)

3 arbetsdagar kvar sen har jag semester.
Har en känsla av att det tar 2-3 dagar för mig sen vill jag jobba igen :-P

J vet inte än när han får semester, konstig arbetsgivare han har!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar