tisdag 30 juli 2013

De två första semesterveckorna

2 veckor har nu gått av min semester, har hunnit med en del hemmakring.

En dag tonade jag håret på Nathalié


En utgång på yran har det också blivit med förfest hemma hos en arbetskamrat med god mat och dricka :-)
Bilderna hoppar vi ;-)

Dagen efter fyllde jag år, hur många det var en annan femma :-p
Fick pengar till att köpa mig ett parsoll, vart lite över så slog på att köpa möbler till altanen. Fick lägga till lite själv till dem, helnöjd är jag i alla fall. Nu kan vi sitta ute och äta utan att jagas in av värmen ;-)

Fredagen den 19:e så fyllde grannen år + att hon och sambon hade inflyttningsfest. Det hela såg ut så här i början :-p
Födelsedagstjejen till vänster



Meningen var att vi skulle på Udden men det var så dåligt med folk så några drog till Mora, några åkte hem och jag + 4 till åkte tillbaka och fortsatte hemma, var själv hemma strax efter 2.

Dagen efter åkte jag, Jörgen och Nathalié ner på Udden igen för att titta på Sean Banan. Tyckte han gjorde ett fantastiskt framträdande och Nattis var nöjd.




Självklart har vi hunnit med att bada också :-)


 Fredag den 26:e firade vi mormor med grillning vid Bengts stuga. På dagen var vi ner först och badade och åkte båt.








Lördagen åkte jag, Jörgen och barnen till Siljansnäs för att titta på André när han tävlade i styrka.
Här lyfter han 277 kg.


Har annars också nu denna helg bott nere i stugan med lite fiske och bad.
Tyvärr vart Ozzy sjuk och är lite småfebrig ännu men på bättringsvägen :-)

Kram och god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar