onsdag 23 november 2011

Klar eller Inte :/

Innan Nikki & Ozzy kom till världen var jag vid denna tid med alla julklappar.
Hatar att vara ute i sista minuten.
Nu har jag lyckats köpt 3, en massa kvar...
När ska jag lyckas ha tid och ork med det :/
Förhoppningsvis till helgen, kanske att det blir en ikea tripp och jag har för mig att det finns en stor leksaksaffär där på andra sidan vägen :/
Har jag fel?!


Brukar även vara väl förberedd till första advent.
Nu känner jag ingen ork med att byta gardiner, sy nya gardiner.

Vardagsrummet behöver jag sy nya då det fönstret inte passar in i de gardinerna jag redan har.
USCH! Ge mig kraft och ork snälla någon!

Jag MÅSTE ha en mysig julstämning för barnens skull och om inte annat för att känna att det snart är jul.
Vi har även bestämt att i år ska vi fira julen hemma hos oss :)
Första gången som mina syskon, mamma, mormor & morfar firar här.
Känner ingen julkänsla alls :(
Det ska vara vitt och fint ute vid denna tid inte grått och trist!

2 kommentarer:

  1. Skickar över lite kraft och ork!! *swiiiiiisch*

    SvaraRadera
  2. AW!!! Jag kommer i alla fall inte dömma dig efter hur det ser ut hemma hos dig när jag kommer. Jag kommer dömma dig efter hur gosig din kram kommer vara när jag kommer in genom dörren! :)
    Jag är alltid ute i sista stund, det går, jag lovar ;)

    SvaraRadera