lördag 26 november 2011

Shopping

Idag vart det en dag i shoppingens tecken :D

Jag, min syster Hillevi och hennes sambo Anders tog bilen och åkte till Ikea i Valbo.
Vart en hel del handlat, större delen julklappar och så hiskeligt dyrt vart det inte heller :0

Efter Ikea var vi in på Toys R Us, vart lite köpt men inte så mycket som jag hade velat....
Saknas en del till barnen runt mig än, tur det finns bra leksaksaffärer i närheten där jag bor ;)

På vägen hem stannade vi till hos Anders syster, hon var dock inte hemma men hennes kille.
Var spännande att få komma in hos dem då de har ett exakt lika dant hus som vi har.
De hade lite annorlunda jämfört med oss, rivna väggar uppe och mindre vardagsrum. Nere hade de slagit upp där vi har bastu, tvättstuga, toa. De hade istället som ett enda stort med relaxavdelning och bubbelbadkar :) Tvättstugan har de på övervåning i ena delen av "vårt vardagsrum". Kul att se i alla fall, lite idéer hur man skulle kunna göra om OM man blir miljonär vill säga :/

En väldigt trevlig dag och skönt få ro om sig själv lite också ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar