onsdag 1 februari 2012

Äntligen :-)

JAAA! Äntligen kommer hon hem min underbara syster Emma.


Flyttade från Orsa för 2 år sedan om jag inte minns fel :-/
Bodde i Stockholm och vart en riktigt bra pastakock på Vapiano.
Hon tog sig uppåt på Vapiano och flyttade ner till Malmö för att jobba som driftsledare på den nyöppnade Vapianorestaurangen.
Tyvärr eller jag JUBLAR så trivdes hon inte där och kände för stor hemlängtan i jul när hon var hem så med snabba ryck sa hon upp sig.
OCH idag kommer hon HEM :-)


Hon kommer att tillsvidare bo hemma hos oss.
Men om jag kommer att se henne här hemma så mycket vet jag inte då hon är nykär, *fniss fniss*.


Kram, älskar alla mina syskon.
Nu har jag alla nära mig :-D



1 kommentar:

  1. ÅH VAD FINT!! jag blir alldeles rörd :D Tack så himla mycket, min fina fina fina syster!! <3 Är så himla glad för att vara hemma igen :D

    SvaraRadera