onsdag 22 februari 2012

Jo men så att

Vi kom iväg på melodifestivalen till slut.
Emma kunde tyvärr inte följa då magsjukan härjade för fullt :-(
Höll på i evigheter med att få med mig någon annan, till slut så fick jag med mig Ingela :-D
Tack för sällskapet.



Min lillebror var hos oss hela helgen för min mor skulle till Lofsdalen och han skulle med oss. Han började med feber på fredag kväll och jag tänkte NEJ!
Men peppar peppar var han ganska okej under lördagen så han kunde följa.
Väl hemma hade han feber igen stackarn :-(

Söndagen vart det jobb för mig MEN fick gå hem tidigare då jag drabbades av feber också :-(
Såg ingen ände på denna sjukstuga....
Men jag vart bättre ganska snart som tur är.
Nu är det Nattis som är hes men inget annat.
Friska och krya NU TACK!
För till helgen tar jag med mig alla mina barn till Lofsdalen, gubben lämnar vi hemma då han ska jobba till veckan medan jag har tagit föräldraledigt.
Blir inte mycket jobb denna månad men jag tror vi överlever ändå även fast jag hade behövt dessa pengar då jag även lyckats att backa in i en stolpe på min mors gård så min ena backspegel är helt paj.

Februari = Oturens månad 

Nu startar vi om med en ny månad snart som bara kan bli bättre, ELLER?! :-/

1 kommentar: