lördag 3 mars 2012

Lofsdalen

Då har vi varit hemma i ett dygn efter en vecka i Lofsdalen.
Tyvärr vart Nikki sjuk IGEN! Feber fick han stackarn, gick över på ett par dagar som tur var.
Har faktiskt inte gjort så himla mycket, vart ute med barnen.
Min mor har fiskat nästan varje dag, Nathalié följde med en dag och kom hem med en jätte fin öring och god var den också då det bjöds fisk till middag på torsdagen (mamma fick några hon med).
Jag ville också ner på isen men tyvärr var det en som var sjuk de första dagarna sen hade det tinat så mycket på isen så det var en dm vatten, tråkigt :-(

Nathalié har haft det kanoners då hon fått åka slalom för första gången och hon fick mersmak för det så nu står det ett par slalomskidor hemma till henne. Hoppas vi tar oss upp med henne så hon får åka lite här hemma också.
Jag har själv inte stått på slalomskidor sen jag var 20 år men ska nog gå bra igen om jag väl ställer mig på dem. Åkt mycket förut när jag inte hade familj och barn.

Här är ett kort på grabbarna, Ozzy drar på Nikki :-)

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar