tisdag 27 mars 2012

Åter igen.... Läs inte om ni är känsliga!!!!

Har vi varit sjuka hela bunten.
Jörgen börja med att få ett rejält ryggskott på under fredagen.
Han är fortfarande dålig och kan knappt gå.
Varit och fått hjälp med ryggen 2 ggr och ska åter dit i morgon (onsdag).

Fredag, en halvtimme innan jag skulle sluta så ringde de från dagis.
Ozzy hade spytt :-(
Hann inte mer än innanför dörren så spydde han igen, sen var det bra.
Han kunde dricka vatten äta lite så jag trodde det var något han fått i sig.

Vi åkte in på jysk under lördagen för jag skulle handla utemöbler.
Nikki var väldigt grinig hela tiden.
Började skruva ihop möblerna och helt plötsligt stod Nikki och spydde :-(
Satt med honom i tre timmar och han kräktes var 10-15 minut.
Strax efter nio var det över för hans del. 

Ca ett på natten ropar Nattis att hon mår dåligt, tar 20 minuter så kräks även hon :-(

Ca 4 timmar efter det vaknar jag utav att jag mår dåligt, tar inte lång tid innan jag sätter igång också :-(
Jag håller på i ca 5 timmar, väldigt intensivt och drygt.
Helt slut och får ändå lov under omgångarna att hjälpa till med barn då J inte kan lyft och byta blöjor. 


Måndag blir J dålig också, mår inte illa men magen är inte som det ska.
Han äter starka tabletter för sin mage så kan vara dem också....


Nu hoppas jag det är över och vi kan återgå till vardagen i morgon igen.
Bara att hålla tummarna!!!

1 kommentar: