torsdag 31 maj 2012

Igår kväll fick Ozzy i sig spolglans.
Hela köket var fullt av spya.

Jag ringde 112 och vart kopplad till gift, de sa efter ett tag att jag skulle åka in till akuten med honom. Hände inte mycket där, de skickade oss vidare till Falun.

Där vart han undersökt i mun och i matstrupen med en slang genom näsan. 

Var lite irriterat, inte mycket så såg lugnt ut.
De ville ha koll på honom under natten så vi fick checka in på en 3 bäddssal.
Ozzy somna på en gång medan jag sov väldigt lite under natten.

Vi fick inte äta förrän vid halv 10, Ozzy vart superlycklig när han fick en smörgås.
En sista undersökning vart det vid halv ett och det såg bra ut än. 
Vi vart hemskickade med ett recept på magtabletter han ska ta om det blivit skada i magen. Hoppas nu att det inte blir nå mer och att allt är lugnt.

Min lilla Ozzy :-(
Jag älskar dig <3

2 kommentarer:

  1. Ush! Lilla gubben :( hoppas att det inte blir nå framtida skador <3 // Angelica

    SvaraRadera