lördag 26 maj 2012

Oj vilken dag

Eller natt också för den delen....

Båda små barnen har inte varit roliga i natt.
Krångel och grin fram och tillbaka och jag fick hoppa från säng till säng.
När vi sov som skönast kl 8 så plinga det på dörren.

Gick och öppnade och där stod min sambo (vart i Stockholm på Ozzy O och förväntade hem honom till kvällen). Han var inte själv utan hade sin bror B med sig :-) Han har varit upp hit 2 ggr och då några timmar bara under 9 år. Nattis vart överlycklig över att få se honom :-)

Jag och barn for till Mora för att köpa en stol som jag hittat på Mora köp/sälj. Handlade lite mer än så :-0
Shorts till de små och en pool + lite annat smått och gott.

Hem och fixade mat, renkött vart det idag som vi grillade.
Packade in alla i bilen och åkte ner på cruising nere på byn, vart inte långvarigt då barn inte mådde så bra.

Nu sitter jag och småtittar på schlagerfestivalen medan alla andra slockna vid 21.
Tog ledigt i morgon, orkar inte med att jobba om det blir en till natt med jobbiga barn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar