tisdag 11 september 2012

Gahhhhh!!!!!

Nu börjar jag bli arg på riktigt så nu är det dags att skriva av sig lite här...

Jag sålde lite kläder till en tjej för några veckor sedan, det var en kompis kompis som skulle ha dem.
Fick inga pengar då, skulle få dem så fort som möjligt...
Någon vecka efter kompis tagit med sig kläderna skickade jag ett meddelande till dennes kompis och frågade vart pengarna var.... Den 25 aug skulle hon föra över pengarna....

Andra sept skickade jag ett nytt då hon inte fört över till mitt konto...
Fick till svar... Att hon har fullt upp med sjuka barn..... Och inte glömt bort dem...

Den 8:e skickar jag igen och frågar om barn fortfarande är sjuka eftersom hon inte kan föra över vilket jag tycker är konstigt de lär väl sova någongång och inte sitter jag då med sjuka barn i knät hela dagarna när de är sjuka...

Fick till svar att hon glömt bort igen....

Öhhh hon hade ju inte glömt gången innan.....

Jag vet då att denna människa tänker inte jag sälja till något mer förrän jag har pengarna i handen innan hon fått varan!!!!!
OM jag ens tänker sälja till henne igen....

Jag blir så ARG!!!!!!!

1 kommentar: