onsdag 20 februari 2013

Borlänge

Hej igen!

Måndag-onsdag spenderade jag på hotell Galaxen i Borlänge, var där för kurs om Handels. Går en utbildning för att få vara med att löneförhandla/schemaförhandla m.m, det är 6 steg och har nu gått 4 av dem. 
 Det är jag och en till tjej från jobbet + ca 20 pers till.
Det är hur roligt som helst under dessa kursdagar, allvar, skoj och lek :-)
Längtar faktiskt lite tills nästa gång men får vänta 2 månader.

Min mor har tagit hand om mina barn, fast de har varit på dagis på dagarna.
Det har gått hur bra som helst och de har inte ens saknat mig, knappt frågat efter mig heller. Fast jag fick kramar när jag kom hem HiHi ;-)

Blir en tidig kväll idag eftersom gårdagen vart lite sen + att jag sov som en kratta men det var det värt :-D

Kram på er och ha en härlig kväll <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar