måndag 11 mars 2013

Grattis 1 månad :-)

Hej!

Detta är Eleonor= dålig på att blogga :-P

Rubriken då....

Har ju glömt tala om att jag blivit "faster".
Ni som inte vet så har min "bror" Per blivit pappa till ett söt litet knyte vid namn Nathaniel. Han blir 1 månad gammal i morgon.

Sätter faster och bror inom citationstecken för att han är inte alls min riktiga bror. Jag och Per har växt upp tillsammans då min mor var tillsammans med en man i många år och det var då jag fick mina älskade systrar, mina systrar och jag har samma mamma och mina systrar och Per har samma pappa. Ni förstår säkert ;-)

Hade gärna velat lagt ut ett kort på Nathaniel men har inte frågat om jag får och han har inte lagt ut något själv någonstans så jag låter bli.
Tycker det är lite roligt med namnet då det är likt min dotters namn, Nathalié.

Kram  och god kväll

2 kommentarer:

  1. Oj vilken koll du har! jag funderade just på hur gammal Nathaniel var ^^ jag kan mmsa bilder på honom om du vill! eller har du fått?

    Psst dessa: " heter citationstecken :) eftersom de används när man skriver citat :)

    SvaraRadera
  2. Ja stenkoll ;-)
    Hade kvar sms i mobil så kollade där därför jag har koll ;-)
    Har en bild på honom, fick utav Per :-)

    SvaraRadera