måndag 29 april 2013

Första lasset

Jag har fått tillträde till mitt nya hem :-)
Första flyttlasset med släpvagn gick igår, fick inte med så mycket, ett par stolar, en soffa, en möbel som är Nikki & Ozzys och deras säng.
 Har innan kört en hel del kartonger så igår och idag har jag fått upp nästan hela köket + att jag fått upp gardiner i v-rum, kök och pojkarnas rum.
Det var min lediga dag det ;-)

Jag och Jörgen var in till Mora på förmiddagen för både jag och han behövde handla lite saker.
Kom hem med bl.a en hammare, verktygslåda, kuddar, täcken, duschdrapperi, tvättkorg, handdukar + en massa annat.

Nu blir det jobb i dagarna fyra sen kör jag stenhårt på lördag för att sedan kunna koppla av med ett glas vin eller två :-p

Ska försöka ta mig i kragen och knäppa kort på nya hemmet så ni som inte bor här får se hur jag kommer att bo.

Kram och god kväll på er alla

1 kommentar:

  1. Ja det tycker jag att du ska göra :D
    Kram //Angelica

    SvaraRadera