lördag 11 maj 2013

Ta det som det är....

Lovade bilder på mitt nya boende...
Jag tog lite kort så här på kvällskvisten, ska jag vänta tills allt är klart får ni nog vänta i evigheter för här går det långsamt framåt :-/

Så ursäkta kaoset ;-)

Vardagsrum

Vardagsrum, ni ser en bit av köket längst till vänster.
Mitt lilla kök

Köket, vardagsrum längst bort i bild.
Första hallen

Hall rakt fram och dörr ut på andra sidan.

Hall till höger, trappa upp (syns ej i bild).

Välkommen till övervåningen.

Hall övervåning, toa till vänster. Nikki & Ozzys till höger om toa sen ser ni skymten av mitt rum.

Mitt sovrum då...

Nathaliés sovrum.

Hon fick den bästa utsikten från fönster :-)

Nikkis säng i hans och Ozzys sovrum.

Ozzys säng.

Lek i sovrum = kaos :-p
Glömde knäppa på min uteplats... Får göra det vid senare tillfälle och det är lite finare väder :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar