söndag 12 maj 2013

Tordsdag-Söndag

Torsdag gick jag hem tidigare från jobbet för att jag mådde väldigt illa.
Det slutade med några timmars magsjuka, Ozzy hade även han varit dålig under dagen.
 Fredag dag var det Nikkis tur....
Natten till lördagen Nathalies och slutligen natten till söndag Jörgens.

Detta var min jobbhelg det, inte en enda dag jag fick jobba :-(
Jag som verkligen hade behövt dessa pengar :-(

Nu hoppas jag verkligen att vi gjort ifrån oss allt vad sjukdomar heter på ett år eller två!!!

Hoppas ni andra får hålla er friska och krya och framförallt slipper denna magsjuka!

1 kommentar:

  1. The press conference saw the intro to hardware
    enhancements about the samsung galaxy note 2, and the profound interpretation of its major system functionalities.
    Most of the Android smart phones come with their own customized ring tones which can be set as ring
    tones and other tones but now in this article lets learn
    about something with which you can set the customized
    Alarm Ring tones to android devices very easily.
    However, it does not really have to be that way anymore.

    SvaraRadera