torsdag 23 maj 2013

Lycka

Tisdag kl 07.00 åkte jag och min arbetskamrat Caroline på kurs till Borlänge än en gång, Steg 5 Handels i dagarna tre.
 Det har varit så himla roligt tillsammans med alla nya vänner jag fått under dessa kurser kommer att bli en otrolig saknad när alla kurser är slut. En gång kvar, en dag kvar i augusti.

Denna gång har vi värvt medlemmar, haft föreläsare mm.
Kvällarna har det varit aktivitet som golf, frågetävlingar och mycket god mat.

När vi är på väg hem så ringer jag mor (hon som är barnvakt) för att tala om när vi är hemma. Min mormor och morfar är hemma hos mig också och ville gärna träffa mig. Jag började fundera lite för, för någon vecka sedan pratade jag om hur jobbigt det var att handdiska allting och att Bengt (mammas gubbe) håller på att kolla upp priser på diskmaskin åt mig.
-Vi vet sa mormor och morfar då.

Då kom tankarna och jag sa till Carro, Tänk om det står en diskmaskin hemma hos mig när jag kommer hem....

Och mycket riktigt, hemma stod det en diskmaskin.
Tusen TACK snälla mormor och morfar, ni är så himla snälla, rara, söta Ja ALLT!!!

Lyckan är total!!!
Jag behöver inte handdiska allt :-D

1 kommentar:

  1. However, with a mobile phone, you will have to be acutely aware of your surroundings.

    The application Execution Environment provides an interface for application programming.

    It can also be used to quickly search Google or Wikipedia.



    Also visit my blog post; samsung galaxy s4

    SvaraRadera