fredag 27 augusti 2010

Dag 1

Nu har jag minisemester :)

Kom upp vid halv nio, har tagit mig ett halvglas vin (första gången på väääldigt länge). Druckit te och ätit smörgås.

Mamma har sövt Nikki så nu ligger han i vagnen och sover så gott (för tillfället).
Tyckte mamma kunde ta honom i natt men det gick hon inte med på :(

Men jag ska njuta till fullo.
Har ju endast ett barn att ta hand om och det ska göra skillnad :)

Nathalié är hos sin farmor för Jörgen ska upp och göra älgpass i morgon bitti men sen kommer hon hem till honom igen. Då ska han tillbringa tid med henne (hoppas verkligen han hittar på något också).
Ozzy är hos bästa LInda och ska vara där hela helgen så i morgon ska han på sin första kräftskiva, hi hi!

LInda, du ska veta att du är guld värld för mig :D
Kan aldrig tacka dig nog för det du gör för mig!


Nu ska jag dricka en till klunk vin sen blir det nog sängen snart.
Är ganska mycket trött... JÄSP!!!


God natt

1 kommentar:

  1. Tack Hjärtat
    Känns bra att ha det förtroendet att få ha Ozzy.
    allt går då bra.
    :o)
    passa på att njuta där uppe du nu..

    SvaraRadera