söndag 29 augusti 2010

Härliga helg

Vilken härlig helg jag haft :)
Har njutit till fullo.

Nikki har varit så snäll, sovit bra på nätterna så jag fått mycket sömn.

I natt åt han vid elva/halv tolv sen klockan fyra i morse.
Nästa gång vart vid åtta.
De gångerna åt han bara ca 70 ml.
När vi vakna till liv vid halv elva åt han upp resterna av dessa mål och nu ligger han i vagnen och sover igen. 

Idag blir det hemfärd och hemma ska jag gosa med Ozzy och Nattis.
Nattis har ringt några gånger, hon saknar sin mor tror ja ;)
Men hon har haft det roligt med sin farmor och sin pappa har jag hört :D

Nästa gång jag åker hit vill jag ha med hela min familj.
Och då ska vi bada tunna har jag bestämt :)
Lär väl inte bli förrän det kommit snö kanske, men det står ju inte på :o

Dit längtar vi, sommar sen kan det direkt bli vinter. 
Höst och vår hoppar vi över tycker jag!

3 kommentarer:

  1. Är glad för din skull. du förtjänar verkligen att få njuta av livet! :) Stor puss på dig, kära syster!!

    SvaraRadera
  2. Hösten som är den bästa årstiden kan vi väl inte hoppa över heller. Din Ozzy log flera gånger åt mig igår. Han är verkligen söt!

    SvaraRadera
  3. Skönt att du har fått sova :)
    Ja precis, det räcker ju om dom äter 1 gång på natten,, mina äter vid 23 sen ca 5-6 och det är jätteskönt att få så många timmars sömn i streck.

    SvaraRadera