torsdag 26 augusti 2010

Mmm tro... :/

Jag har lite funderingar kring Ozzy....

Han är så himla gnällig på kvällarna, ingenting duger.
Försöker med mat, torr blöja, nappen och famnen.
Han bara fortsätter skrika.

Ikväll var jag hemma hos mamma och det satte igång ca kl halv åtta då han vakna efter han somnat i min mammas famn.
Han borde vart hungrig, fick i sig nästan halva flaskan sen var det bara skrik och grin.

Åkte hem tog en extra repa med bilen eftersom åka bil brukar lugna ner dem men det hjälpte inte. Väl hemma så försökte jag med flaskan igen men han bara skrek.
Klädde av honom och stoppade honom i ett bad, han lugna ner sig och myste.
Tog upp honom och försökte få i han mer mat men då börja det igen, skriket.
Stoppa honom i vagnen och han tvärslocknade.

Nu tror jag att han är trött och vill sova för natten vid halv åtta/åtta tiden så imorgon ska jag prova med det i hans egen säng. Han kanske är skit trött därför han beter sig som han gör och vill ligga ner i lugn och ro och bara vara.

Vi testar i morgon, nu sover han fortfarande så gott i vagnen.
Har han gjort i  1 ½ timme nu :)

Funderar själv på om jag ska lägga ner dator och lägga mig på soffan och sova tills någon av dem vaknar igen för mat.
Tror jag satsar på det, men gör jag det lär väl nån av dem vakna direkt slår ju aldrig fel :/

2 kommentarer:

  1. Hoppas att han bara e en tröttis, hur gick det igår? Annars kanske de är laktosen?

    SvaraRadera
  2. vad jobbigt att det är sådär :( vet ni vad det beror på? kram

    SvaraRadera