tisdag 5 april 2011

Bilstol

Jo det var ju det här med bilstolar.
Börjar bli dags att byta nu, då den ena va de första stolarna börjar bli för trång i bälte.

Så efter många funderingar hit och dit så bestämde jag mig för att hyra stolar.
Kostar lite att köpa 2 stycken stolar och sen ska jag ha 2 nya igen.
Hade varit skillnad om det var en liten jag behövde stol åt men nu är det dubbelt.
Inte vill jag köpa en begagnad utav någon jag inte känner, vill veta med säkerhet hur stolen blivit behandlad.

För några veckor sedan så beställde jag en ny.
Tog en till att börja med för att se hur de är i bilen om jag får plats med 2 sådana. Lite onödigt att beställa 2 så fungerar det inte och måste skicka tillbaka båda, bättre med en i taget.

När de växt ur denna stol så skickar de nästa och den behöver jag inte betala för, den får jag :)

Har väntat i flera dagar på att den skulle komma men dök aldrig upp så igår ringde jag till dem jag ska hyra från.
Det visade sig att de skickat den och även fått den tillbaka :/

Hur sjutton kan det vara så?!
Jag har inte fått någon avi eller sms om att jag ska hämta den.
Nu har de i alla fall skickat den igen så nu hoppas jag den kommer inom de närmaste dagarna så vi kan fixa med det i helgen.

Större bil kanske hade vart bra, men vill jag hålla på med dessa bilköp igen!?!
NEJ!
Har fått nog nu med bilköp hit och bilköp dit....
Men vem vet, kanske får lov :/
VILL INTE!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar