fredag 8 april 2011

Sjukstugan den fortsätter....

Nu har Jörgen dragit på sig magsjukan också.
Började igår kväll och han är fortfarande dålig, feber har han också.

Jag och LInda planerade tidigare i veckan om eventuellt en Ikea-tripp i morgon Lördag.
Men det har skitit sig ganska rejält, trodde en stund att det skulle gå för J verkade piggare men nu är han sämre igen.


Jag ska tala om HUR dålig han är:
Det är hockey på tv och det är "Hans" lag som spelar om vinna eller försvinna och han går upp i sängen och lägger sig, då är man sjuk!!!

Brukar låta lite värre när killar är sjuka än när tjejer är det men han måste verkligen vara rejält sjuk eftersom han dissar tv och soffan och tar sängen i stället.

Nu har vi siktat in oss på söndag i stället så nu hoppas jag verkligen planerna går som vi vill.
Behöver verkligen komma iväg från detta hem bara för några timmar.





Morgondagen ska jag försöka avsluta det jag påbörjade idag:


Hämtat ut nya bilstolen och innan jag ska sätta in den i bilen vill jag få bilen tvättad in/ut-vändigt. Har kommit så långt som utvändigt.
Invändigt sket sig rejält då barn inte ville vara ute i vagn, blåst, regn, snö, sol omvartannat idag.
Så Hoppas Hoppas på bättre väder i morgon så jag kan fullfölja planerna i morgon.


Ha det bäst!

1 kommentar:

  1. Jag hoppas också att du blir med imorgon.. jag måste upp och handla mig den där jävla byrån :o)

    SvaraRadera