fredag 15 april 2011

Händer....

Händer inte så mycket just nu...
Igår vart det en promenad med twinsen nere på byn med Linda.
Sen följde hon med mig för jag skulle handla och hade skrivit en komihåg lapp, en sån där lapp som glöms hemma :0
Vilket jag gjorde, checkade av den när jag kom hem och jag fick med mig allt på lappen + lite till så klart.

Är så himla härligt nu när det börjar bli varmare ute och solen tittar fram :D
Är inte lika jobbigt att ta sig ut så vart ute en hel del denna vecka.

På söndag ska vi titta på hus :D
Hoppas Jörgen känner att det känns bra, han tror idag att det inte är okej.
Men jag känner, Jag vill, Jag vill men det kan ju också ändras när vi tittar på det i verkligheten.
MEN Jag vill ha större NU!

Är så himla rörigt och trångt här, leksaker överallt på nedervåningen.
Spelar ingen roll att vi plockar ihop, twinsen drar ut det igen på en gång.
Fullt ös med andra ord på dem :)

Talar om sen hur det gick med hustitten ;)


Kram på er!

4 kommentarer:

  1. Åhh va kul, hoppas huset faller er i smak, å det inte är för nergånget! vart då om man får vara nyfiken :-) kram

    SvaraRadera
  2. Blev nyfiken jag med! Håller med föregående talare, hoppas det faller er i smaken :) Kram!

    SvaraRadera
  3. Aha, det som marie Wallinder(som ogift) och Andreas(på KIG) bor i. Nära och bra att gå å hälsa på dig :-)

    SvaraRadera
  4. Jag tyckte att det va ett jätte fint hus!

    SvaraRadera