söndag 12 juni 2011

Hem ljuva hem

Då är vi tillbaka i byn igen efter en super trevlig helg tillsammans med Björn & Sivan.

Vi har varit ute & gått, badat hund & Ozzys fötter, haft det enbart mysigt & trevligt.

MEN!!!

Det var inte trevligt med blixtrar & dunder!

När det var som värst så var vi vid en sjö under en slogbod.
Ni kan ju bara gissa hur rädd jag var!
Jag som verkligen inte tycker om detta väder så satt jag mitt upp i det Ute!
Det small & åskade samtidigt & jag hoppade högt & skakade.


Detta vill jag inte vara med om flera ggr.
Ingen fisk blev det heller, men inte undra på åskan skrämde väl ner alla fiskar på botten & där låg inte min mask ;)




En resa jag vill göra om igen men förhoppningsvis bättre väder nästa gång.


Nu blir det jobb igen mån, tis & tors sen har jag tagit semester på fredag då Jörgen ska till Umeå på mässa med jobb & vi har ingen barnvakt.


Kram på Er läsare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar