söndag 26 juni 2011

Jag överlevde

Jo det är sant jag har överlevt midsommarhelgen med 2 dagars utgång med avslut av ett arbetspass på jobbet.

Midsommarafton spenderade jag hemma först sen tog jag Nattis med mig ner till Orsa Camping för att kolla på majstångsresningen.
Efter det for jag iväg med bästa LInda, kollade in brännboll, var till hennes föräldrar & åt pizza (hade egen pizzabagare i garage med riktig pizza & ugn). Kvällen avslutade vi med att hälsa på hos en arbetskamrat som hade fest.
Jag fick i mig en del vin under kvällens lopp :0

Midsommardagen dukade vi (3 familjer) upp till långbord ute på vår innergård.
Det vart grillat och ännu mera vin ;)
Vi tjejer drog sedan vidare ut.
Vissa vart fullare än andra, nämner inga namn :/

Här kommer lite bilder från helgen 







Marit håller på att fixa mitt hår


Sminkad och uppsatt






Partypinglorna




Ingela




1 kommentar:

  1. Men va fin du är!! Och inget kort på mig haha, fast jag har lagt ut det du tog på mig, helt själv :)

    SvaraRadera