fredag 1 juli 2011

Tiden bara försvann

Igår var det sista arbetsdagen för mig för denna gång.
Har tagit på mig en helg i juli för att få in lite x-tra pengar.
Nu ska jag försöka ta tag i packningen här hemma men just nu tar det emot.

Igår kväll åkte hela familjen + grannfamiljen ner till sjön för ett kvällsdopp.
Skönt att vara där på kvällskvisten, ingen gassande sol.
Riktigt varmt var det i vattnet, fast jag doppade mig inte.
Nathalié, Jörgen, Nikki & Ozzy badade ialla fall :)

Tog ett tag innan båda små ville sätta sig ner i vattnet men när de väl gjort det var det svårt att få upp dem, speciellt Ozzy.

När vi skulle gå till bilarna tog vi en omväg förbi alla cirkusdjuren.
Nikki & Ozzy var helt fascinerade av djuren de t.om klappade en häst :)

Idag har det inte blivit mycket gjort hemma.... 
Tänkte försöka ta mig till Svärmor, har en BH liggandes där som jag ska prova om den passar (beställt på ett klädparty).

1 vecka kvar tills tvillingarna blir 1 år :0
HALLÅ! Vart tog tiden vägen?!


2 månader kvar tills det blir inflyttning i huset :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar