fredag 22 juli 2011

Ännu mera :)

Jo som sagt, idag vart det ännu mera TÅRTA :0
Mina nära och kära som vart i Norge på semester kom hem igår och idag fick de komma för att gratta mig i efterskott & jag fick bara lov att göra en till tårta ;)

4 tårtor har jag gjort på 16 dagar, De Ni!

Fick lite presenter också :D
Pizzaspade, bok hur man gör när man binder flugor (mamma tycker visst jag ska försöka mig på pillergöra). Sen en sån där sak som man dödar fiskar med genom att slå dem, vet inte vad de kallas för just nu :0

Av syster H fick jag en miniorkidé, jag älskar orkidéer. Skulle ha knäppt kort på min samling jag har nån gång så ni får se dem. 
Fick jag även ett LapTop Skins :) Jätte fint, så nu måste jag göra rent datorn och sätta på det.

Jörgen har varit så duktig idag och kokat gelé av rödavinbär, gjorde det förra året också och det vart superduper gott :D

I morgon & söndag blir det jobb på Ica så nu vet ni vart jag är i helgen ;)

Kram till er alla och speciellt dig M  <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar