torsdag 21 juli 2011

Stormsteg

Det börjar närma sig med stormsteg till flytten nu.
Endast 42 dagar kvar!
Låter väldigt länge men känns inte som det när det finns MASSOR kvar att packa.

Har packat en hel del idag, får mina infall vissa dagar men sen står det still i några dagar igen (brukar blir så).

Fick ett annat infall igår kväll, jag som HATAR detta göra gjorde det!
Jag putsade fönstren på nedervåning i vardagsrum, kändes som det behövdes då min underbara snälla dotter har putsat fönstren åt mig. 
Efter hennes snälla putsning av fönstren så såg man inte ut :0
Kanske dags att lära henne hur man gör så kanske jag slipper göra det i många år framöver ;)

I morse var jag vaken AS tidigt så efter Jörgen kommit upp så fick jag ett infall igen och putsade klart på nedervåningen :)
Känns skönt så här efteråt men varför göra det nu egentligen när jag ändå snart ska flytta, mindre smuts att ta bort då i alla fall ;)


Kram på er

1 kommentar:

  1. Nej, det är inte lång tid, det är snart. Va snabbt tiden går :)

    SvaraRadera