onsdag 27 juli 2011

Ditt & datt

Förra veckan var jag på en loppis.
Hittade ett par gardiner som jag la undan, hade inga kontanter med mig.
Idag efter en vecka typ tog jag tag i saken och löste ut dem :/

Igår ringde svärmor min och tipsa om ett furubord med 6 stolar som en skulle sälja för en billig penning.
Jag intresserad så klart så idag bar det iväg för att kika på det och det vart med hem också:) Fast inte riktigt hem, ställde det i ett förråd tills vi flyttar.
När jag skulle betala det så fick jag inte det :0
Då hade min käre svärmor sagt till om att hon ville överraska mig och att hon skulle betala.
+ I plånboken ;)


TACK SNÄLLA!




Nikki & Ozzy då....
Knallar på, Ozzy knallar verkligen på nu.
Går jätte mycket nu, hur duktig som helst :)
Snart springer han ifrån mig!


Nikki tar fler och fler steg, snart lika snabb som "lillebror".

Ozzy väger nästan 1 kg mer än bror sin och är 2 cm längre.
Han som var minst i allt när de föddes :/


Nattis håller på att längta ihjäl sig till fredag för då ni!
Blir det familjetripp till Lofsdalen för att fira mormor bl.a.



Mamma med familj är där, mormor & morfar sen ska även Hillevi & Anders dit. Bara Emma som fattas :(
Men så blir det när hon flyttat ifrån lugnet till storstan ;) Kan inte vara med på allt som händer, glad hon var hemma nyss en sväng i alla fall :D


36 dagar kvar nu till flytt :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar