måndag 1 augusti 2011

Skulle lagt ut kort....

Men de jag knäppt från helgen i Lofsdalen finns inte kvar på telefonen, fattar ingenting :/

Ialla fall så har vi haft det bra förutom första natten.
Ozzy sov jätte oroligt så jag fick sammanlagt 4 timmars sömn den natten.
Han har även sen i torsdags kväll vägrat välling, även nu när vi är hemma.
Kan en som nyss fyllt 1 år bara sluta så där med välling?
Har försökt igen både igår kväll och i morse men han bara vänder bort huvudet & vill inte ens ta i flaskan.

Uppe i Lofsdalen har vi fiskat, haft det bra och ätit god mat.
Vart lite fest på lördagen, 19 pers var vi.
Jag, Jörgen, Hillevi & Anders tog taxi ner till Trappers (pub) och lyssnade på Billy Opel.

Var lite komiskt med taxi där, han kom och hämtade oss. 
Parkerade vid puben och gick in i baren och jobbade.
När vi ville hem var det bara att leta tag på honom bakom baren och säga till att nu vill vi hem.
Sån service kunde de väl ha här i Orsa med ;)

Har fått ett blåmärke som heter duga :0
Någon öppnade altandörren men höga trappsteg ner och lämnade dörren öppen.
Ser hur Nikki är på väg ner så jag ska skynda mig att ta honom innan det händer en olycka. På vägen slår jag i låret i hörnet på ett STORT ekbord, det gjorde AS ont!!!!
Mycket blå är ja!

Sammanfattar med en bra helg, borta bra men Hemma Bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar