onsdag 3 augusti 2011

Drar ihop sig

Till flytten :0

Synd nog är det stillestånd här hemma med packningen, börjar få lite smått panik.
Jörgen jobbar borta och är hemma varannan natt så blir inget gjort alls under vardagarna.

I helgen ska jag jobba och nästa helg ska jag till Ånge på Takida m.fl.
Sen är det ju bara 2 ½ vecka kvar till flytten.

Jag vet inte ens vart jag ska börja nu med packningen!
Finns ytterst lite småplock kvar som jag kan ta, men tar mig inte för det ändå :/

Sen är det de där viktiga papperen och kokböckerna, behöver jag böckerna framme eller vågar jag packa ner sånt nu?!
Ioförsig finns det ju nätet jag kan leta på om jag skulle få lov att ha ett recept nångång OM jag skulle få för mig att laga något annorlunda eller om jag ska baka.
Mmmm kanske ska ta tag i det :/

Jörgen packade "kors i taket" en kartong igår med hans viktiga saker (cd-skivor, kepsar, jack daniels saker, kort).
Vill inte att han packar om inte jag är med då!
Jag vill veta vad som åker ner i vilken kartong, har Stor Koll på sakerna nu i kartongera.

29 dagar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar