söndag 14 augusti 2011

Ljungarocken

Igår åkte jag och grannen helt ensamma (barn & karlfritt) till Ljungaverk (ovanför Ånge).
Där var det 4 större band och en massa lokala band som spelade.

De 2 första större banden; Graveyard & Imperial State Electric var inte alls min smak.

Sedan kom Dead By April, de var helt okej. Gillade verkligen hans rörst när han sjöng med sin vanliga röst, ni vet de som sjunger hårdrock skriker ibland och det gillas inte alls.


Vilka var bäst då?
Jo, TAKIDA så klart!

Shit vad bra de är live :D
Jag gillar dem ännu mera nu än innan efter att sett dem live ;)


Kommer här lite suddiga bilder, inte det bästa att knäppa kort med mobilen :0














Vart en lååång dag, kom iväg vid halv ett på dagen och hemma halv fem på morgonen.
Känns som jag supit i flera dygn, VI var nyktra!

1 kommentar:

  1. Ååh vad jag också hade velat vara med..
    men samtidigt så är jag glad jag inte följde med. usch hur jag hade mått idag då :o/

    SvaraRadera