måndag 6 juni 2011

Mörbultad

Det är ju riktigt kul att komma ut i arbetslivet igen & få träffa människor igen & trevliga kunder.

Känns så himla bra när de kommer & säger att det är roligt att se mig igen.
De frågar om jag är tillbaka men får lov att förklara att det "bara" är i en månad sen går jag hem igen.

Var en kund idag som frågade om jag gått ner i vikt :/
Fick förklara att jag varit gravid :0

SLUT är jag efter ett arbetspass.

Har kunnat varit vaken till 23 när jag vart hemma, nu är klockan 21 och jag skulle kunna lägga mig nu men gör allt för att hålla mig vaken en stund till.

Har tagit ledigt på söndag :0
Tyckte det kändes lite dumt att ta ledigt när jag jobbar endast en månad men vi vill åka iväg hela familjen till Rörbäcksnäs så jag tog "mod" till mig och tog ledigt ;)

Hej svejs så länge!

1 kommentar:

  1. Meeeeen du har ju inte frågat mig ju. Vem ska jag stänga med på söndag då? Du vet jag hade ju nekat ledighet direkt..haha

    SvaraRadera