måndag 17 oktober 2011

Inte alls jag

Svärmor kom hit & var barnvakt åt pojkarna.
Jag tog med mig Nattis & syster Hillevi till Mora för att leta klänning eller kjol till det kommande bröllopet som jag ska på i november.

Jo då jag hittade ett tight klänning, tights, skärp & tröja.

Jag gillar verkligen inte att ha varken kjol eller klänning på mig.
Men faktiskt så kändes det bekvämt & jag gillade denna klänning av 4 provade :)

Tack syster för hjälp & smakråd.


Ps. Var in på en matvaruaffär & handlade när jag ändå var i Mora. Köpte isbergssallad bl.a.
Började hacka när jag kom hem & den var FULL i småkry, BLÄ!!!
Ringde Hillevi som också köpt det, hennes var likadan.
Jag ringde till butiken & de gick och kollade på en gång, det var inte bara våra som var så.
Han tyckte jag skulle komma in och få pengarna tillbaka men själv tyckte jag det inte var nån ide för bensinen hade ätit upp allting ändå :0 Kunde även komma in nästa gång jag var till Mora och få pengarna tillbaka.
Jag känner som så att jag jobbar i en butik och tycker det är schyst att ringa och tala om, det kan komma en kund som inte alls är lika tillmötesgående. Ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar