onsdag 19 oktober 2011

Blir så less

Igår fick jag den där yrseln igen :(
Usch vad jag mådde dåligt, yr, spydde och sov ända till 14.30.
Fick väcka syrran halv sex på morgonen och be henne hjälpa mig att skjutsa barn till dagis och skola.
När det var dags att hämta dem fick hon följa med och köra för jag vågade inte sätta mig i en bil då själv och köra.

Sedan kom svärmor och gav mig zoonterapi, tror faktiskt att det hjälpte för jag kände mig ännu bättre efter den.
Jag orkade palla mig iväg på f-möte för Nikki & Ozzy på kvällen, väl hemma var jag inte vaken länge var så slut.

Nu på morgonen har min mamma hjälpt mig att skjutsa Nattis till skolan så jag inte behövde stressa på en gång dagen efter. 
Nu hoppas jag verkligen att jag är helt återställd tills i morgon när jag ska jobba.
Jag vill verkligen jobba och få ihop mina extra slantar! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar