måndag 3 oktober 2011

Nathalié är ledig från skolan idag så Samuel är här med oss också.

Tvillingarna åkte jag & Jörgen iväg med i morse då de fick en inskolningsdag idag eftersom dagis var stängt i fredags.
Ska hämta dem kl 14.

I morgon börjar allvaret, jag börjar jobba igen kl 07.00 i morgon bitti.
En halvtimme innan ska barnen till fritids/dagis.
Vet inte när jag ska kliva upp för att komma i tid till jobbet.


Jag ska göra mig i ordning, barn ska upp & kläs.
Sen ska jag åka bort till dagis som tar ca 8 minuter.
In med dem och ner på jobbet.


När ska jag kliva upp för att hinna allt detta?

2 kommentarer:

  1. Ni är så känsliga :o)
    fast jag är precis som er just nu, tårar kommer för allt gulligt och rart å sånt som jag aldrig reagerar på annars ;oP

    Eli: Vad hänt med J då? börjar det rycka i pungen?? ;o)

    SvaraRadera
  2. Kom när du kommer i morgon, stressa inte ihjäl dig :)

    SvaraRadera