onsdag 28 september 2011

Det går så bra

Nu har Nikki & Ozzy varit själva på dagis.
De har varit ledsna när jag gått fast gått över fort.

De äter och idag sov de för andra gången i VAGN :0
Hemma sover de middag inne i sina sängar.
Nikki sov idag 1 ½ timme, Ozzy endast 35 minuter.
De har inte sovit nå mer hemma men tidiga kvällar blir det.
De är jätte trötta redan vid kl 18.

I morgon ska jag bara följa med dem in sen ska jag gå på en gång för att komma tillbaka igen vid 14.
Jag får egentid :D

Så den ska jag göra lite nytta med och åka in till Mora och hämta mina tapeter som kommit, handla en present till en liten tjej ;)

Ska även bara vara här hemma ;)
Passa på att njuta de fåtal gångerna jag är helt ensam.

På tisdag börjar allvaret igen med jobb, ska bli riktigt skoj att komma ut i arbetslivet igen lite smått. Kan tänka mig att jag kommer att bli trött och slut men jag är ju ledig igen på onsdag :D

1 kommentar: