torsdag 8 september 2011

Ja jag lever!

Som rubriken lyder...lever men inte mer...

Är på plats i huset utan telefon, tv & internet i vem vet i hur många dagar till :/
Håller på att strider med telia, orkar inte förklara men kan ta 19 dagar från att jag beställde flytt av allt!!!

Förbannad jag? Inte alls :@

Trivs väldigt bra här i Hansjö & i huset.
Vilken yta vi fått :D

Kommer med lite bilder sen hur det såg ut i flyttkaoset & hur det börjar ta sig ;)
Men än på långa vägar är det inte färdigt, kvar saker i lägenheten också. Förhoppningsvis tömmer vi där i helgen. Så var den saken ur världen.

Kram på er alla, ska ut & läsa alla bloggar jag följer såg att jag hade 103 st uppdateringar så mycket kvällsläsning blir det.

Har lånat ett mobilt bredband av bästaste Svärmor :)

1 kommentar:

  1. Ja dig kan jag kanske gömma mig hos..
    men annars så blir jag mest inne tror jag,;oP

    SvaraRadera