söndag 18 september 2011

Helgen som försvann

Ja, denna helg försvann i ett nafs!

Jobb 7-16 på lördagen.
Hem och fräscha till sig.
Klockan 17 vart det kalas med fika och middag.
Hemma 20.20.
Lägga 2 trötta barn i säng.
La mig själv vid 21.

Upp idag vid 8.
Åt frukost & fick i barn frukost.
Var så trött så la mig igen vid 9.30.
Låg till 10.10.
Gjorde mig i ordning för att kl 11 stämpla in på jobbet.
Jobba till 18.28 typ nå sånt, eftersläntare i butik.

Hämta syster Emma som är hemma på besök från Stockholm & lillebror.
Tagit det lugnt, tittat på bästa programmet som går på tv just nu ;) 
Moraeus med mera, min by har blivit känd ;)


Blogga lite och snart blir det sängen för jag är tröttare än tröttast.


Det var den helgen det, i morgon blir det 1 timmes inskolning på dagis för tvillingarna.
Uppdaterar hur det gått, blir väl bara att bekanta sig med miljön och fröken som ska skola in dem.


Kram på er och ta väl hand om varandra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar