söndag 15 april 2012

Lite hit och dit

Usch!
Jag känner mig jätte dålig på att blogga just nu :-0

Nathalié har haft påsklov, jag tog inte ledigt så hon och de små har varit på fritids/dagis.
 Dagarna har knallat på med jobb, fikafrämmande och vardagsgöra.

Är lite ledsen då två arbetskamrater lämnat oss nu :-(
Känns inge roligt alls.
Har fått en ny kollega till charken, en ny vikarie (min syster hihi) och en butikschef som ska komplettera butiksägaren. Så lite nytt att ta in på jobbet just nu. 

Nattis och Drecula går det finfint med :-)
Han är så himla snäll den där kaninen och peppar peppar ta i trä så reagerar jag inte på honom. Jag som är så allergisk!

Fick en byrå/skåp av min bästa vän idag som jag tänkt mig ha på altanen och fylla den med mina ljus bl.a. Vill måla om den bara :-0
Den är i furu och jag tycker inte alls om furu, hela mitt hus består av furu :-@
Tyvärr är jag och gubben oense om detta då han tycker om furu och jag vill måla allt.
Men ute på altanen har han inget att säga till om, där gör jag om jag vill :-D

Nu är frågan bara vilken färg jag ska sätta på den :-/ 
Har ett furubord där ute också som ska målas, stolarna som står där är vita. Har ju inskaffat en soffgrupp i svart, tyg till gardiner i naturvitt.
Vad tycker ni jag ska ha för färg på bord och skåp? Behöver inte vara samma....

Nu så har jag skrivit av mig lite till er som orkat läsa allt ;-) 


Kram och ha en bra kväll!

4 kommentarer:

  1. Om allt är svart och vitt vore det ju kul med nån färg, iaf på byrån :) grön, blå? Typ ;) bordet skulle jag mörkbetsa

    SvaraRadera
  2. Å den där stackars Kaninen döper du om hela tiden.. haha :oP

    SvaraRadera
  3. Hahaha såg det nu ;-) Douglas, Drekula eller Dracula var väl ungefär detsamma ;-)

    SvaraRadera
  4. Synd att Jörgen har så värdelös smak. Borde slå honom på fingrarna ;)
    Ta grön. Min favoeitfärg :)

    SvaraRadera