söndag 29 april 2012

Underbar helg

Vilken helg vi har haft.
Varmt och sol :-)

Fredag jobbade jag så vart inte så mycket annat gjort.
Lördagen fick jag först besök av min barndomsvän Helen och hennes två pojkar.
Vi åt lunch här sen tog vi alla barn utom Ozzy då som hade följt farmor istället till marknaden här i Orsa. Nattis åkte karusell, för XXX pengar...
Jag fyndade strumpor som vanligt när det är marknad.

När vi bar nöjda gick vi till lekparken så barnen fick springa av sig efter att ha suttit still i vagn (Nikki somna ganska fort på marknaden, hade ingen busig Ozzy bredvid sig). 

Åkte sen till affären och handlade så vi kunde grilla hemma, vart grillspett, potatisgratäng & tzatsiki, Mumma!!

Idag (Söndag) har jag jobbat till kl 15, åkte hem tog med mig de barn som var hemma (Nikki & Nathalié) ner till mammas stuga. Njöt till fullo, så himla mysigt där nere vid Orsasjöns kant. Fick grillad korv, gott när det äts ute :-)

Hemma igen hade Ozzy kommit hem, fullt ös medvetslös!
Nikki behövde duscha, så det tog jag tag i och passade på att för första gången klippa honom. Han hade så himla lång lugg sen är han så lockig så blir nött i topparna. Tror jag lyckades, får se i morgon bitti när han vaknat och det torkat hur det ser ut :-/

Nu kommer skruttofia hem som vart kvar lite längre nere vid stugan.





Tjing Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar