torsdag 23 augusti 2012

Jag som brukar....

Jag är duktig på att hålla koll på när dagis/fritids är stängt men denna gång var jag helt borta :-0
 Nästa fredag är dagis stängt och min syster Emma skulle vara barnvakt.
Nu vart det så att jag åka på kurs min lediga dag genom jobbet så jag fick en annan ledig dag och då tog jag den på fredagen...
Men hon får ta hand om grabbarna bus ändå då jag har beställt klipp/färg-ning.

Idag när jag kom till dagis så sa jag...
-Syns i morgon!
Får till svar...
-I  morgon har vi stängt!

HJÄLP!

Det vart till att ta ledigt det...
Ja, ja inget att göra åt det...
Tror de klarar sig utan mig, mjölkordern var en annan sak då båda vi som har hand om det är lediga.
 

2 kommentarer:

  1. Hahaha.. Vad är det som händer med dig?!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du jag har faktiskt inte en aning... Ska tydligen fått hem någon lapp om det men jag har inte sett nån och inte skrivit upp heller... Satt en på dörren ut från dagis om det men har jag totalt missat :-0

      Radera