lördag 25 augusti 2012

Vart en härlig kväll

Efter den goda middagen idag som bestod av laxöring som Nathalié fiskat upp i Lofsdalen så tog jag med mig tvillingarna till Bengts stuga :-)

 Fisken fyllde jag med rödlök, dill & citron, salt & peppar. Serverades med kokt potatis och romsås.

Vid stugan så fick Nikki & Ozzy ÄNTLIGEN åka båt, första gången i sitt liv de åker båt. Nikki var smårädd hela resan visste inte om han skulle gråta eller prata. Ozzy han tyckte det var hur roligt som helst. Först satt han alldeles tyst bredvid mig sen fick han prova på att köra.

Lyckligt barn :-D

Min mor hon skulle fiska så klart också när vi åkte, Ozzy ville testa det med och se hur det sluta :-)


Ja jag vet att ingen hade flytväst, vi litade fullt ut på kaptenen ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar