torsdag 23 augusti 2012

Skärpning!!!!

Gud så dåligt det går att skriva här nu :-/

Kommer lite här nu i alla fall, funderingar hit och dit och lite annat...

Idag på jobbet började jag fundera en massa medan jag satt i kassan och det var lugnt om Nathalié ska få flytta ner en våning och Nikki & Ozzy ska få dela på sig. De har kommit in i bus/inte sova stadiet. Tänkte att det kanske går bättre om de särar på sig.
 Om detta inte funkar så får de flytta tillbaka i samma rum och ha ett rum som lekrum.
 
Detta är dock ett stort projekt :0
Detta är Nathaliés tilltänkta rum...
Gräsliga tapeter också...
Så där måste det också fixas...

Men just nu har min dotter sagt upp mig som mamma...
Vart lite arg på henne över en sak och då fick inte jag vara hennes mamma nå mer... Tror hon gick och la sig, lugnt och skönt vart det i alla fall ;-)
Jag tror hon ångrat sig i morgon när hon vaknat :-0


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar