fredag 29 oktober 2010

En lista...

Vilken svordom använder du mest? Fan



Äger du en iPod? Jao, men används inte mycket.
 
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 07.00



Hur många resväskor äger du? 1



Använder du flip-flops? Nej, gillar inte sånna



Var köper du dina matvaror ifrån? Affären så klart, mestadels Ica.



Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Ta bilden



Vilken var den senaste filmen du såg? Vid din sida. Hinner inte se så mycket film nuförtiden.



Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? Med vännerna men hinns inte med så mycket just nu tyvärr. Min närmaste vän som jag umgås mest med har familj men ses alltid hemma hos mig nuförtiden.




Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En ny bil, sen skulle jag betala av mitt lån jag har.
 

Har någon någonsin kallat dig lat? Händer ofta :0


Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej



Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Säg det , noll koll!



Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Ingen speciell.



Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Nej

 

När var senast någon stötte på dig? OJ... var nog när Jörgen börja flirta med mig igen, men när det var har jag ingen aning om.

Vad åt du till middag senast? Korvstroganoff


Använder du huvtröjor? Ja
 

Kan du vissla? Såklart!
 

Vem var den senaste som ringde dig? Hillevi
 

Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält? Gillar Berg & dalbana men kan inte åka karusell längre, blir åksjuk :(
 

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Ja absolut!


Vilket riktnummer befinner du dig i? 0250


Tittade du på tecknat när du var liten? Ja, händer fortfarande.
 

Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Inte stort alls.
 

Hur många syskon har du? 3 halvsyskon & 1 lossas bror
 

Är du blyg inför det motsatta könet? Nej
 

Vilken film kan du alla replikerna till? Ingen
 

Äger du några band t-shirts? Nopp
 

När flög du senast? Det var väl typ när jag var 20 tror jag, till London.


Hur många stolar står kring ditt köksbord? 6 vanliga & en barnstol
 

Läser du för skojs skull? Ja

Pratar du några andra språk? Lite Engelska, kan pytte lite Tyska (har glömt det mesta).
 

Diskar du din egen disk? Nja, det som inte diskmaskinen tar.
 

Har du gråtit offentligt? Ja då, senast på en 40-års fest.
 

Har du en stationär dator eller en laptop? Både och.
 

Försöker du alltid lära dig nya saker? Ja
 

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? En till tatuering med mina barns namn vill jag göra, har 3 sen tidigare.
 

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Kvittar
 

Kan du kasta macka? YES!

 
Har du någonsin varit i Jamaica? Nej


Vad har du med dig in på bion? Dricka och något gott att tugga på men bio var det väldigt många år sedan jag var på.
 

Vem var din favoritlärare och varför?  Öhhh, hade nog ingen.


Har du dejtat någon av en annan religion? Nej

Vad har du för väder? Grått och mulet, solen skiner igenom emellanåt.
 

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Jag du inte var det att rulla köttbullar och steka pannkaka inte. Hade nog inget favoritämne. Skolan var trist på den tiden.

Gillar du att flyga? Ja :) Älskar när det startar och åker upp mot himlen.

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Ja du...
 

När sov du senast på golvet? Höll på att somna i förrgår på golvet bredvid mina barn :0
Men har annars inte sovit på golvet vad jag vet. Säkert när jag var lite bebis ;)


Vilken är din favoritdrink? Är inge förtjust i drinkar.

Gillar du din boende-situation? Ja, men börjar bli lite för trångt nu.

 

Vilken är din mammas hemstad? Orsa 

Din pappas hemstad? Säter


Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Typ 7 timmar men dåligt med det nu.


Är dina dagar fullbokade och stressiga? Fullbokade av matning, blöljbyte.


Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Hände nån gång.
 

Vilken är din favoritfrukt? Har ingen favorit, hade gärna vilja ätit ett saftigt päron men är så allergisk mot allt :(
 

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Absolut inte!
  
Hur gammal blir du nästa födelsedag? Hade velat skriva 23 men får väl lov att skriva 33 :0
 

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Stavning ganska men inte grammatik.
 

Tror du på liv på andra planeter? Nej
 

Vem var den sista personen som gjorde dig arg?  ?
 

Vad var det senaste du åt? Två mackor och te. Sen lite kaffe på det eller rättare sagt mycket kaffe.


Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Beror på.
 

Hur valde dina föräldrar ditt namn? Inte en aning.


Gillar du senap? Ja vanlig slotts senap ska det vara.
 
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Detta fixar du!


Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Aldrig!!!!
 

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Inte den blekaste!
 

Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nej

Tycker du om att krama folk? Ja, älskar att kramas!
 

Skulle du säga att du är trendig? He he he, NEJ!!!
 

Äger du en digitalkamera? Ja, men används knappt. Bättre med mobilen :)


Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Ingen
 

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ibland.


Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Inga böcker har fått mig att gråta.

Tycker du att du är attraktiv? Nej

Vad är du allergisk mot? Massor!
 

Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Absolut inte, kött är gott


Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Tror de har sagt Magnus, men kommer inte ihåg till 100.
 

Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om? Malin, Emma

4 kommentarer:

  1. Menar du mig så har jag ju redan gjort den här när Linda hade den :)

    SvaraRadera
  2. http://malinakrocko.blogspot.com/2010/10/linda-tyckte-att-jag-skulle-svara-pa-en.html

    SvaraRadera