måndag 4 oktober 2010

Orka .....

Idag har jag orkat klätt på barn och åkt in till Mora för att hälsa på Helen och hennes barn :)
Var himla roligt att få träffa henne igen och se hennes nyinköpta hus.

Har inte träffat henne sen i maj tror jag det var, var i alla fall i närheten av hennes andre sons födelse och han kom i påskas.

Nu håller jag på att strider med 2 små barn, just nu sover de men vet de vaknar snart igen, brukar bara bli typ 20 minuter tyst sen är det full rulle igen till ca nio då jag brukar få Ozzy i säng.

Nattis tittar på film nu innan hon ska till att sova.
Hon har hållit på att tjata järnet men hon lugnade sig. Hinner liksom inte med henne som jag gärna skulle vilja när jag har 2 andra barn som kräver sin uppmärksamhet nästan hela tiden.

Känns som jag inte gör annat än matar dem...
Men men.... det ska väl bli bättre eller???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar