torsdag 30 september 2010

Ozzy sover borta vad göra?!!!!

Jo vi tänkte hälsa på Helen men hon var på väg till Älvdalen så det sket sig än en gång... Brukar vara så när nån av oss kommer på att vi ska träffas... 

Då tänkte jag tanken, vi åker till Maria och Johnny och hälsar på.
Där var bara Johnny hemma och han höll på att stycka ett lamm så vi for vidare in till Ica Maxi för lite handling.
Vart blöjor, välling (billigare där än här på Ica), bacon, dressingar.

Sen gick vi in på ÖB för att köpa toapapper, men de hade inte mitt toapapper som jag vill ha så vart istället tops, hudlotion och schampoo.

Vart hungriga så vi svängde in på onyttighetskedjan... Mmmm.... Jaja nån gång skadar inte....
Sa till Nattis att hon fick inte tala om för pappa.


Sen for vi hemöver och då kom jag på att vi hälsar på min syster Hillevi.
Där fick vi kaffe och Nikki ville ha mat.
Kikade även på deras vardagsrum som Anders har rivit sönder totalt, kan bli skit bra när det är klart :)


Jörgen ringde och tro vad Nattis gjorde?! :/
Jo talade om vad vi ätit...
Skvallerbytta.....
Ja ja... skit samma...


Nu är vi hemma igen och en Tv fattigare för tillfället.
Lånade ut den vi har i sovrummet till Hillevi & Anders då deras är inne på lagning och de har ingen annan.
Så snälla jag ställde upp med en, vill inte använda den ändå nu då barnen sover inne i vårat sovrum.


Det var den eftermiddagen...
Nu ska jag lyssna eller titta på Idol, mysa med Nikki om han vaknar nångång.
Han har slocknat i bilbarnstolen...


Jag har sån huvudvärk, vet inte vad det beror på... För lite vatten kanske så just nu tippar jag i mig det.


God kväll, hörs sen!

3 kommentarer:

  1. OjOj.. du varit utanför dörren idag iallafall.. Hallelujah :o)

    skönt när man har tid göra saker..

    SvaraRadera
  2. Jo skitbra med serierna..
    det var ju sånt pissigt slut.
    så går de något bra på TV, men det blir ett tv passande varje kväll. haha

    jo jag lär ju också fixa barnvakt isåfall.. så lär planeras lite..

    SvaraRadera
  3. En helg Udda vecka bara så.. så är jag på och redo för bränna pengar :o)
    som jag inte bränt nog eg.. men som sagt, snart vinter och jul och förråd måste fyllas på

    SvaraRadera