söndag 5 september 2010

Helgen

Helgen gick och imorgon börjar vardagen igen.

Vad har gjorts då?
Jo i fredags vart det svampplockning och kvällen vart det rensning med alkohol :)
Göttans!!

Nattis vart kvar i Hansjö på fredagen och kom inte hem förrän idag vid sjutiden.
Hon hann med kalas idag då Elvira fyllde 1 år igår, HURRA!
Tyvärr hann inte vi med att fira henne, tur Nattis gjorde det.
Tänkte fira henne igår när vi var till Hansjö för grillning men de drog iväg till Näckodalen för sursrtömming.

Lördagen vart det som sagt grillning och inte så mycket mer.
Var lite seg på förmiddagen både jag och Jörgen sen har vi fullt upp med tvillingarna.

Idag har jag rensat och städat Nattis rum, passade på när Nattis var borta.
Fick en massa slängt och en del undanplockat till tvillingarna och "tjej" sakerna har jag lagt för sig så ska Hillevi få gå igenom och kolla om det är nå de vill ha till Tilde.
Känns skönt när det är städat på hennes rum, nu gäller det bara att det hålls så, men lär väl gå tills imorgon så ser det lika ut :(

Har nog glömt att berätta att jag blivit "fritids" syster till min lillebror.
Han vill inte gå på fritids längre utan hellre vara hos mig efter skolan.
Så han kommer på morgonen kl halv åtta och äter frukost sen gör han sällskap med Nattis till skolan. Sedan kommer han hem hit för mellanmål/mat och blir hämtad av mamma eller Bengt vid halv fem tiden.

Snäll syster jag är som ställer upp för honom och sen vill han vara här och hjälpa till med tvillingarna och mysa med dem.

Det var helgen i stora drag det.

Kram på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar